ილია ჭავჭავაძის ცენტრმა წარმოადგინა ახალი კვლევა, რომელშიც ქართული პოლიტიკური პარტიების მიერ 2024 წლის საპარლამენტო არჩევნებისთვის შემუშავებულ პოლიტიკურ ხედვები და მათი კომუნიკაციის თავისებურებები არის შესწავლილი. კვლევა პარტიული პროგრამების, პოლიტიკური ლიდერების ინტერვიუებისა და მედია კონტენტის დეტალურ ანალიზს ეფუძნება. შედეგები აჩვენებს, რომ მიუხედავად პოლიტიკის შემუშავების პროცესის დახვეწისა, კვლავ მნიშვნელოვანი აცდენა რჩება პოლიტიკურ დაპირებებსა და მოქალაქეთა რეალურ საჭიროებებს შორის. პარტიები მეტ ყურადღებას უთმობენ იდეოლოგიურ პოზიციონირებასა და ექსპერტულ ცოდნაზე დაფუძნებული პოლიტიკის შემუშავებას, თუმცა მათ უჭირთ შიდაპარტიული კომუნიკაცია და საკუთარი ამომრჩევლის ინტერესების სწორად განსაზღვრა. კვლევამ გამოავლინა, რომ ძირითად პოლიტიკურ პარტიებს შორის მხოლოდ ერთი ატარებს ფართო საზოგადოებრივ კონსულტაციებს პოლიტიკის შემუშავების პროცესში, დანარჩენები კი უმეტესად ექსპერტთა ვიწრო წრეზე არიან ორიენტირებულნი. აღნიშნული კვლევა წარმოადგენს მნიშვნელოვან რეკომენდაციებს იმის შესახებ, თუ როგორ შეუძლიათ პარტიებს უკეთ მოარგონ თავიანთი პოლიტიკური პლატფორმები ამომრჩეველთა მოლოდინებს და ამით ხელი შეუწყონ დემოკრატიული პროცესების განვითარებას საქართველოში.
https://www.chavchavadzecenter.ge/public/uploads/other/2025-02-03/5028.pdf